Nasıl oynayacağı belli olmayan bir ülke takımı olduk. Bu turnuvada elenmemiz bence iyi oldu, sonraki kupa karşılaşmalarında umarım daha yetkin bir teknik direktör gelir de gerçekten oynamayı hak eden oyuncuların olduğu keyifli maçlar izleme şansımız olur.